Media forum

SMM-SEO – ЦЕ ТРИВАЛА ГРА НА РЕЗУЛЬТАТ. І ВІН ТОГО ВАРТИЙ

image
27 січня 2022 року Укртелерадіопресінститут  за участі ГО "Центр розвітку "МЕДІАФОРУМ" провів навчальний онлайн семінар для прес-офіцерів Державної прикордонної служби України, головних редакторів (директорів), працівників місцевих ЗМІ Львівської, Волинської, Івано-Франківської областей. Головні теми семінару – «Маркетинг соціальних мереж (SMM). Монетизація присутності у соціальних мережах» і « Будова Інтернет-представництва регіонального видання та SEO-просування Інтернет-видання» містять  не лише цінні практичні рекомендації створення найсприятливіших умов присутності й просування в Мережі Інтернет своїх компаній і кампаній, а й пояснюють логіку й механізми роботи практично всіх популярних нині соціальних  мереж, взаємодії з кожною з них.  Учасники семінару мали також реальну можливість взяти участь у практичному аналізі ефективності сайтів. Не переповідаючи зміст лекцій, котрі, до речі, всі учасники онлайн семінару отримали  в електронному вигляді, зазначимо головні тези. А вони змушують замислитися всіх  користувачів соціальних мереж, котрі в них позиціонують себе як створювачів контенту, провідників  ідей, товарів, послуг тощо.
По-перше, і це, видається головним: SMM-SEO є, так би мовити, «тривалою грою». Сподіватися на успіх можна тільки якщо вибудувана справжня «Інтернет-імперія», в центрі якої  якісний сайт, що веде користувача до успіху соціальних мереж в яких представлені ваші інтереси за відповідними принципами функціонування кожної з таких мереж –  Фейсбук, Інстаграм, Телеграм, Ютуб  тощо. Необхідно також наповнювати  і сайт і акаунти  імперії високоякісним адаптованим контентом, це по-друге, залучати активних користувачів, підтримувати так званий «хайп», що насправді не має нічого спільного з чварами, але дає віддачу, коли сума двох одиниць дає не два а три.  Слід чітко визначити свою цільову аудиторію, передбачати майбутні  запити… Тобто це практично невпинна робота, бо навколо конкуренти. А репутація – понад усе! Це по-третє. І таких умов для, скажімо, SEO просування Інтернет-видання є чимало. Увесь цей масив знань і надав семінар Укртелерадіопресінституту, який  фахово провели викладачі вищої категорії Денис Замрій та Павло Кавецький.
Слідкуйте за анонсами курсів і навчальних семінарів Укртелерадіопресінституту.